Техническа поддръжка

Техническа поддръжка

Техническа поддръжка

SUPER SAVE SUPPORT - МАКСПРОГРЕС

/ препоръчителни пакети за техническа поддръжка /

В цените на хостинг пакетите не е включена техническа поддръжка.
За клиенти, който нямат техническа поддръжка тя се заплаща по 35лв на започнат час. Времето за реакция е от 10 до 20 дни.

 
 
 

Хостинг пакетиТехническа поддръжка план СтартСъпорт ( Стартов пакет )
 
24.91 лв на месец. ( 299 лв за година ) - Подходящ за стартиращи сайтове 

До 1 час на месец за отговор или поддръжка
/ време за реакция от 4 дни - 15 дни  /

 

  • Поддръжка на съществуващи функции
  • Мониторинг на сайта
  • Адекватни отговори при възникнали въпроси
  • Консултации 

 

Хостинг пакетиТехническа поддръжка план БизнесСъпорт ( Основен пакет )
 
49.91 лв на месец ( 599 лв за година ) - Подходящ за развиващи се сайтове

До 2 час на месец за отговор или поддръжка
/ време за реакция от 2 дни - 4 дни  /

 

 

 

  • Поддръжка на съществуващи функции
  • Възстановяване на Backup на сайта
  • Мониторинг на сайта
  • Адекватни отговори при възникнали въпроси
  • Консултации 

 

Хостинг пакетиТехническа поддръжка план ПроСъпорт ( Бизнес пакет )
 
 74.91 лв на месец ( 899 лв за година ) - Подходящ за мащабно развитие

До технически 3 час на месец /
/ време за реакция от 1 дни - 2 дни  /

  • Поддръжка на съществуващи функции
  • Възстановяване на Backup на сайта
  • Мониторинг на сайта
  • Адекватни отговори при възникнали въпроси
  • Консултации 

 

За повече информация относно услугите по техническа поддръжка, които предлагаме бихте могли услуги моля свържете се с нашия екип продажби.

 

 

* Важно: В съвременото интернет пространство е почти задължително да се извършва техническа подръжка на един уеб проект. Въпреки изключителната защитеност на сървърите винаги може да се случи непредвидено събитие. Или просто при подновяване на програмни езици и излизане на нови версии на браузъри е възможно уеб проектите да не функционират както се изисква от тях.
 

Какво е включено в техническата поддръжка при индивидуалните сайтове Custom системи?!


Следене на правилната работа на уеб сайта чрез наблюдение на набор показатели (видимост на сайта от всички точки на света, скорост на зареждане, достъп на роботите на търсещите машини до сайта, отстраняване при наличие на зловреден код и др.) Отстраняване на възникнали проблеми с работата на сайта (грешки, злонамерени атаки, разпадане на връзки и др.) Периодично създаване на резервни копия на сайта. Малки корекции по дизайна или функционалността на уеб портала причинени от некоректно въвеждане на информация от потребителите или администратора. Следене и подмяна на определени секции от кода на сайта при обновяване на използваните програмни версии и спиране от употреба на остарелите такива. Не включва разработка на нови функционалности. Неизработени часове от текущия месец не се прехвърлят към следващия месец. 

 

Може ли да се закупи техническа поддръжка на Open Source система?!

Не, не може да се предложи техническа поддръжка като пакет за нито една Open Source система, защото те се разработват от външни програмисти и са компилация на кодове, модули и системи от много източници.  Резултата е, че не може да се даде гаранция за функционалност и поддръжка на функции в тези готови системи.