Ако желаете премиум обслужване е необходимо да имате закупен пакет за поддръжка

Ако нямате закупен пакет за поддръжка трябва да знаете:

За клиенти, без поддръжка времето за реакция от 10 до 20 дни.

За клиенти, без поддръжка времето за реакция от 10 до 20 дни.

За клиенти, който нямат платена техническа поддръжка времето за реакция /отговор/ е от 10 до 20 дни.

Хостинг плана не включва поддръжка на сайта

Хостинг плана не включва поддръжка на сайта

В цените на хостинг пакетите не е включена техническа поддръжка на уеб сайта или пощи.

Клиенти без пакет поддръжка заплащат почасово

Клиенти без пакет поддръжка заплащат почасово

За клиенти, които нямат техническа поддръжка, тя се заплаща по 150 лв. на започнат час.

Техническа поддръжка

Поддръжка на уеб сайтове

  

Пакети Техническа поддръжка

СтартСъпорт

СтартСъпорт

Поддръжка само по имейл

    49.66 лв. на месец

  • ( 596 лв. за година )
  • До 30 минути на месец за отговор или поддръжка
  • / време за реакция от 4 дни - 15 дни /
  • Поддръжка на съществуващи функции
  • Мониторинг на сайта
  • Адекватни отговори при възникнали въпроси
  • Консултации
  • Възстановяване на Backup на сайта
БизнесСъпорт

БизнесСъпорт

топ пакет Поддръжка само по имейл

    99.33 лв. на месец

  • ( 1192 лв. за година )
  • До 60 минути на месец за отговор или поддръжка
  • / време за реакция от 2 дни - 4 дни /
  • Поддръжка на съществуващи функции
  • Мониторинг на сайта
  • Адекватни отговори при възникнали въпроси
  • Консултации
  • Възстановяване на Backup на сайта
ПроСъпорт

ПроСъпорт

Поддръжка по имейл, телефон, viber

    148.83 лв. на месец

  • ( 1786 лв. за година )
  • До 90 минути на месец за отговор или поддръжка
  • / време за реакция от 1 дни - 2 дни /
  • Поддръжка на съществуващи функции
  • Мониторинг на сайта
  • Адекватни отговори при възникнали въпроси
  • Консултации
  • Възстановяване на Backup на сайта

Допълнителна информация

За повече информация относно услугите по техническа поддръжка, които предлагаме бихте могли услуги моля свържете се с нашия екип продажби.

 

* Важно: В съвременото интернет пространство е почти задължително да се извършва техническа подръжка на един уеб проект. Въпреки изключителната защитеност на сървърите винаги може да се случи непредвидено събитие. Или просто при подновяване на програмни езици и излизане на нови версии на браузъри е възможно уеб проектите да не функционират както се изисква от тях.
 

Какво е включено в техническата поддръжка при индивидуалните сайтове Custom системи?!


Следене на правилната работа на уеб сайта чрез наблюдение на набор показатели (видимост на сайта от всички точки на света, скорост на зареждане, достъп на роботите на търсещите машини до сайта, отстраняване при наличие на зловреден код и др.) Отстраняване на възникнали проблеми с работата на сайта (грешки, злонамерени атаки, разпадане на връзки и др.) Периодично създаване на резервни копия на сайта. Малки корекции по дизайна или функционалността на уеб портала причинени от некоректно въвеждане на информация от потребителите или администратора. Следене и подмяна на определени секции от кода на сайта при обновяване на използваните програмни версии и спиране от употреба на остарелите такива. Не включва разработка на нови функционалности. Неизработени часове от текущия месец не се прехвърлят към следващия месец. 

 

Може ли да се закупи техническа поддръжка на Open Source система?!

Не, не може да се предложи техническа поддръжка като пакет за нито една Open Source система, защото те се разработват от външни програмисти и са компилация на кодове, модули и системи от много източници.  Резултата е, че не може да се даде гаранция за функционалност и поддръжка на функции в тези готови системи.