Реклама в Google.com

Обикновена рекламна кампания в Google Adwords

Създава се 1 рекламна кампания.

Цена: 390 лв.

 

Разширена рекламна кампания в Google Adwords

Разширената кампания в Google Adwords включва разширени настройки:

настройки на тракване на конверсии тоест проследяване на обажданията и запитванията от рекламата.

Създават се от 5 до 10 рекламни кампании.

Включват се и 2 часа за оптимизация.

Цена: 750 лв.

 

Управление на рекламни кампании в "Google AdWords™" + промоционален код за реклама

MAXPROGRESS ltd. е активен партньор в създаването и развитието на Вашето бизнес онлайн присъствие! Достигнете до вашите таргет клиенти в интернет благодарение на платените реклами в Google.com. От 01.01.2013 г. MAXPROGRESS ltd. има ново партньорство с "Google Inc", което осигурява нова възможност на клиентите на фирмата, да се възползват от промоционални кодове за реклама в "Google AdWords™".

Превърнете Вашите 30 лв. в 120 лв. Google рекламен бюджет.

С кои услуги мога да получа промоционален код за реклама в "Google AdWords™"?

Промоционален код за реклама в системата на "Google AdWords™" може да получи всеки клиент на услугите и продуктите на MAXPROGRESS ltd:

  • корпоративен-фирмен уеб сайт;
  • уеб сайт за недвижими имоти;
  • он-лайн магазин;
  • портал за недвижими имоти и др.

Стойността на промоционалния кредит е 90 лв. за всички описани услуги.

Как да получа "Google AdWords™" промоционален код?

За да се възползвате от промоционалния кредит, можете да направите запитване от контактната форма.

Търсене в Google.com

Когато потребител направи конкретно търсене в Google за даден продукт или услуга, той търси сайтове, които да задоволят неговата нужда. Това са потребители в края на процеса на взeмане на решение за покупка. Ето защо е много важно вашия уеб сайт да се появи пред него точно в този момент. Рекламите в резултатите от Google ви дават пълен контрол на позиции при класиране на ключови думи. Благодарение на тях вашата реклама може да се показва непосредствено над органичното търсене.

Област 1 (маркирано в жълто) - платени резултати
Област 2 (маркирано в сиво) - органични резултати

Условия за ползване на промоционалния кредит в системата на "Google AdWords™"

Промоционалният кредит може да се активира за новосъздадени профили в Google AdWords™. Кодът може да се въведе най-късно до 14-ия ден, считано от датата на която е създаден профила в системата на Google AdWords™. Датата, на която сте получил(а) кода, или на която е активиран/изтича хостинг акаунта, са без значение.
Промоционалният кредит може да се активира само за Google AdWords™ профили, в които е посочен адрес за таксуване (billing address) в България. За да се възползвате от промоционалната оферта, е необходимо първо да въведете промоционалния код в раздел "Таксуване" в своя AdWords профил.
За един профил в Google AdWords™ може да се възползвате само веднъж от промоционалната оферта.
За да получите право на промоционален кредит, е необходимо да направите рекламни разходи на стойност 30 лв. в рамките на 31 дни, считано от въвеждането на промоционалния код.
Промоционалният кредит ще бъде приложен в рамките на 5 дни от момента, в който: вашият профил достигне прага на натрупани рекламни разходи, съгласно гореописаното и сте изпълнили всички изисквания, декларирани в офертата. Веднъж приложен, промоционалният кредит ще се появи на страницата "Таксуване" във вашия AdWords профил.
Всички разходи за реклама, след изчерпване на промоционалния кредит, се заплащат от рекламодателите. Рекламодателите могат да преустановят своите реклами по всяко време, преди изчерпването на сумата на промоционалния кредит. Google не изпраща уведомителен имейл, когато промоционалният кредит се изчерпа.

С какво рекламата в "Google AdWords™" е по-ефективна?

Заплащане на клик (CPC)

Рекламата предоставяна от платформата Google Adwords е вашето решение. Самата реклама не струва абсолютно нищо. Плащате само ако потребителя кликне на вашата обява при търсене на вашата услуга. Системата "Google AdWords™" дава изключителната възможност за заплащане "на клик" (Cost per Click - CPC). По този начин заплащате само за потребители, видели и кликнали върху вашата рекламата и посетили вашия уеб сайт. При другите типове реклама, например заплащане на брой импресии (Cost per Mille - CPM), е възможно да заплатите, без изобщо вашата реклама да бъде забелязана. Със системата Google AdWords това няма как да се случи.

Таргетирана аудитория

С реклама в "Google AdWords™" вие избирате кой да види вашата реклама, чрез зададен от вас набор от ключови думи. По този начин можете да сте сигурни, че всяко представяне на вашето рекламно послание ще бъде пред аудитория, която проявява интерес към предлаганите от вас продукти или услуги, а това условие е предпоставка за неколкократно увеличаване на ефективността на рекламата.

Полезната реклама

На рекламата в Google не се гледа като на обикновена реклама. Вашите послания ще се появяват само при избрани критерии, т.е. потенциалните клиенти ще видят предлаганите от вас продукти или услуги, когато те наистина са им необходими. В съзнанието на потребителите това е "полезна реклама" и те нямат нищо против да разгледат предложенията отговарящи на тяхното търсене. В повечето случаи клиента дори е доволен от възможността за избор. Когато потребител направи конкретно търсене в Google за даден продукт или услуга, той търси сайтове, които да задоволят негота потребност. Това са клиенти в края на процеса на взимане на решение за покупка. Ето защо е много важно именно вашия уеб сайт да се появи пред него точно в този момент. Рекламите в резултатите от Google ви дават пълен контрол на позиции при класиране на ключови думи, цена на клик, бюджет и множество други насочвания по локация, език и тн.

За да получите повече информация не се колебайте да се свържете с нас:
Петър Русев
0887 019 614
sales@maxprogress.bg