Най-важното за рекламата в социалната мрежа Facebook

 

В тази статия ще Ви запозная с едни от най- важните аспекти при създаването на реклама във Facebook.

Днес всеки втори проспериращ бизнес залага не само на реклама в Google  ,но и на Facebook  реклама, като една от най-ефективните начини за рекламиране на бизнеса онлайн.

Първата и най-съществена стъпка, както може би повечето от Вас  се досещат,  е планирането. Създаването на план е много важен , за да достигнете желаните резултати. Преди да създадете своята рекламна кампания , трябва да имате ясната идея какви точно резултати гоните. Било то повече лайкове на вашата страница, повече потребители, посетили и купили от вашия сайт, повече споделяния или просто искате да промотирате конкретен пост.

 

Първо нека ви споделим два сайта, реализирани от нас.

Сайт за Агенция за недвижими имоти Бургас

Сайт за Агенция за недвижими имоти Банско

След като вече сте определили цели на рекламната си кампания идва ред на втората стъпка, когато трябва да дефинирате правилната аудитория , до която да достигне вашето рекламно послание.Определянето на аудиторията не е лесна задача , защото освен по възраст и демографски показатели е добре да селектирате аудиторията и по интереси ,за да може рекламата да бъде възможно най-добре таргетирана.

Сега нека поговорим малко и за същината на рекламното послание или третата стъпка създаването на рекламата като текст и изображение.Тук ще Ви дам съвет , който е на 99,9 % от случайте печеливш. Не акцентирайте върху продукта и услугата , които предлагате , а по - скоро върху ползите от него или тях.

Имайте предвид ,че Facebook  е социална мрежа , където хората влизат най-вече, за да се позабавляват и да си отпочинат, т.е вашето рекламно послание трябва да бъде така формулирано, че да убеди потребителите ,че те реално имат нужда от този продукт или услуга и да ги подтикне към покупка.

В края на рекламното послание , както при всеки друг вид реклама не забравяйте да използвате подканващите към покупка думи или “ Call to action”/ четвърта стъпка/

Понякога един потребител може да е много впечатлен от вашите продукти, но да не е готов веднага за покупка, тогава опцията , която предоставя Facebook  рекламата за Retargeting би била изключително полезна.Тя позволява на рекламодателите да „преследват“ потенциалната аудитория, която е достигнала до техният сайт и така тактично да ни напомнят ,че евентуално можем да закупим продукта.

Както при останалите дигитални реклами , така и при facebook рекламата отново се използват така важните ключови думи, много важно също е да включвате линкове към сайта си , за да може клиентът да попадне лесно на вашият сайт и да осъществи покупка.

Едно от най- важните правила за привличането на клиенти ,особено ако сега събирате популярност е употребата на думата “ безплатно” .Безспорно най-лесният начин да накарате потребителите да забележат вашето послание е да им предоставите нещо безплатно. Не е необходимо това да бъде конкретен продукт, може да е просто подарък или безплатна свързана услуга – транспорт, сервиз или нещо повече./ пета стъпка/

Ако следвате правилно тези лесни стъпки неминуемо ще постигнете много добри резултати в рекламирането в една от най-популярните социални мрежи като Facebook.Най-важното си остава да подберете правилното послание и да го насочите към правилната аудитория. И не забравяйте да следите анализите на своята рекламна кампания , за да разберете дали тя е достатъчно ефективна и дали е постигнала поставените в началото цели.